Nytt år, nya möjligheter...

Då är det alltså 2016 och vi står inför ett helt nytt år, ett oskrivet blad och vi kan göra precis vad vi vill av detta år. Är inte det en rätt fantastisk känsla? Jag tycker det.
 
Min kärlek till Odd Molly har absolut inte försvunnit utan snarare förstärks och jag har lyckats få tag i en hel del fina plagg att fylla ut min garderob med. Det känns faktiskt helt fantastiskt att jag nu mer och mer byter ut min tidigare garderob till att bli en garderob bestående av enbart Odd Molly...
 
När jag föll för Odd Molly så trodde jag i min blåögdhet att det skulle bli lättare att veta vad man skulle sätta på sig på morgonen - behöver jag säga att just det problemet fortfarande finns kvar? 
Det är ju så svårt att veta vilka fina kläder man ska välja....
 
Just idag, när det är -13 grader ute, så har jag plockat fram en varm favorit, nämligen min Lovely Knit kofta i rosa, svart, grått och vitt (multi tror jag den heter). Den är skön att ha på sig även om jag just nu inte befinner mig utomhus utan i fåtöljen framför braskaminen som är tänd...
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

speakheart.blogg.se

Mitt liv med häst, familj, inredning och en kärlek till Odd Molly...

RSS 2.0