Reor...

Det är många fördelar med att vara med på Odd Molly grupper på Facebook, dels så får man se ofantligt många snygga outfits med Odd Molly, man får kontakt med underbara människor som också älskar detta klädmärke och så får man även en massa tips om reor. 

Och just det där med reor är ju rätt farligt för mig som just kommit in i den här fantastiska förälskelsen för Odd Molly - det finns ju HUR mycket fina saker jag vill ha som helst!
Jag håller min ursprungliga plan dock och riktar in mig på koftor eftersom det är något jag använder varje dag nästan året om...


Nu senast klickade jag hem två koftor från Country & Dreams där det var halva priset och sen fick jag tips om en rabattkod så att jag fick ytterligare 30% rabatt på reapriset...

Nu blev det en Can-Can i bag pink och en Top-Drawer i porcelain. Can-Can är i bomull och Top-Drawer är i ullblandning. Jag är ju frusen så det blir nog jättebra. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

speakheart.blogg.se

Mitt liv med häst, familj, inredning och en kärlek till Odd Molly...

RSS 2.0