Fix hemma...

Jag gillar verkligen att fixa och inreda hemma - och nu efter snart åtta år i huset så har vi verkligen börjat få det så som vi vill ha det, eller jag kanske ska rätta det där; vi har fått det så som jag vill ha det! Haha!
 
Stilen jag gillar är modernt lantlig. Förstår ni hur jag menar då?
Jag gillar att blanda modernt med lite lantligt och gärna ljusa färger även om våra soffor och fåtöljer är i svart skinn så är övriga möbler ljusa och färgtonerna hemma går i vit, grå och beige. Accentfärgen i hela huset är lila - min absoluta favoritfärg!
Dock tycker jag det är viktigt att det då inte blir för mycket lila utan det ska vara just en accentfärg på kuddar, några vaser, ljusstakar eller liknande.
Jag har försökt haft andra färger som accentfärger men jag kommer alltid tillbaka till det lila eftersom det är det jag gillar mest...
 
Senaste projektet hemma har varit att ändra i vardagsrummets ena halva. Där hade vi tidigare ett 500 liters akvarium och två fåtöljer, men nu har vi istället köpt ett matsalsbord med tillhörande skänk. Jag blev supernöjd och även maken, vilken tur va?!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

speakheart.blogg.se

Mitt liv med häst, familj, inredning och en kärlek till Odd Molly...

RSS 2.0