Hemmets hjärta...

Hemmets hjärta sägs ju vara i köket - och vi hade tur när vi köpte vårt hus för då var köket bara ett år gammalt och dessutom gjort i färger som passar mig även om jag hade gjort lite annorlunda om vi hade gjort det själva. Jag hade kört på vita lantliga skåpsluckor men i övrigt nog hållt det i samma stil.
 
På sikt är det dock några saker jag skulle vilja förändra här inne. Dels så skulle jag vilja byta ut kaklet ovanför diskbänken till något där inte all smuts syns på en gång och så skulle jag vilja byta ut bänkskivorna till riktig ekskiva och inte den laminatvarianten vi har just nu.
 
När vi köpte matsalsmöbeln så passade vi på att byta ut köksstolarna mot likadana stolar som inne i vardagsrummet, och det blev jätte bra tycker jag eftersom köket dels känns större men också för att det då även blir att man ser en röd tråd i hemmet.
Den lilla accentfärgen kommer i köken in i form av lila ljusstakar på köksbordet...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

speakheart.blogg.se

Mitt liv med häst, familj, inredning och en kärlek till Odd Molly...

RSS 2.0