Long time no see....

Länge sen jag skrev något på denna bloggen nu...kanske dags att kicka igång den lite smått? 
 
Den här vintern har verkligen varit konstig och vääääldigt varm. Inte för att jag klagar allt för mycket mer än att jag är väldigt trött på regn, blåst och lera. Det är faktiskt så att jag hellre hade haft några veckor kallt och lite lagom med snö.
 
Nu ser jag i alla fall fram emot våren och jag hoppas att det snart slår om och blir varmt för att sedan bli en helt fantastisk sommar!
Förra sommaren slog vi på stort och köpte ett nytt tält som vi invigde upp på campingen i Leksand en vecka med tre kompisfamiljer. Tältet är helt fantastiskt och vi är så nöjda! Jag längtar redan efter den här sommarens campingäventyr och har gjort det sen i höstas när vi packade ned tältet för säsongen.
 
Vad är det då för tält vi köpt? Jo, ett Kampa Studland 8 Air Pro! Det är verkligen helt fantastiskt på alla sätt och vis. Stort (37 kvm) och rymligt, lätt att sätta upp och att ta ned och verkar hålla för rejäla stormar och regnoväder vilket vi fick erfara under en natt och en dag i Leksand. 
 
I år har vi bokat in två veckor på Öland och Saxnäs camping. Vi har aldrig varit på Öland så det kommer att bli riktigt spännande att se hur det är. Alla jag pratat med talar väldigt gott om Öland så jag hoppas att de har rätt och att vi håller med och åker dit fler gånger. Första veckan kommer bli med Jim, Bea, Björn och Maria med familjer och den andra veckan är vi kvar själva bara vi i familjen.
 
Här är några bilder från förra året. Jag ska ta lite nya bilder och kanske filma någon snutt i tältet i år när vi har satt upp det.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

speakheart.blogg.se

Mitt liv med häst, familj, inredning och en kärlek till Odd Molly...

RSS 2.0